Topdrukte

Veelgestelde vragen

Op deze pagina vind je de meestgestelde vragen. De vragen zijn gecategoriseerd om het vinden van het antwoord makkelijker voor je te maken.
Staat je vraag er niet tussen? Neem dan contact op met onze klantenservice. Zij helpen je graag verder.

Bestellen

Wanneer je een product naar wens hebt opgemaakt of je hebt een product naar wens gevonden, kunt je deze bestellen door op de "toevoegen aan mandje button" te klikken. Kik vervolgens op "doorgaan naar afrekenen". Vul je gegevens in en doorloop de stappen. Pas als je op de knop "bestelling plaatsen" drukt, is je bestelling definitief en vindt de betaling plaats.

Normaal gesproken worden de goederen bij je afgeleverd via onze vervoerder. Wanneer er zich situaties voordoen waardoor producten niet kunnen worden verzonden met een vervoerder, is er de mogelijkheid om de bestelling op te halen. Dit in overleg met onze klantenservice.

Ja, na het afronden van een bestelling ontvang je van ons een orderbevestiging en een factuur op het door jou opgegeven emailadres.

Wanneer je de bestelling wilt wijzigen of annuleren adviseren wij zo spoedig mogelijk contact op te nemen met de klantenservice. Doe dit wel echt zo spoedig mogelijk. Het bestelproces verloopt automatisch en zal daarom direct bij onze productie terecht komen. Zij zullen de productie vervolgens zo spoedig mogelijk in gang zetten waardoor wijziging of annulering niet meer mogelijk is.

Wanneer je een artikel wilt bestellen, dat niet (meer) op onze website vermeld staat, adviseren wij je contact op te nemen met de klantenservice.

Nee, het is niet verplicht om een account aan te maken. Je kunt ook bestellen als gast, waarbij de gegevens niet zullen worden bewaard. Het aanmaken van een account staat je echter toe te bestellen zonder steeds opnieuw je gegevens in te hoeven vullen. Verder biedt het voordelen zoals het ontvangen van onze nieuwsbrief, exclusieve kortingen en speciale aanbiedingen. Je kunt je meteen registreren, of meteen gaan winkelen en je account aanmaken bij het voltooien van de bestelling.

Het aanmaken van een account is gemakkelijk en duurt slechts enkele minuten. Om een account te registreren klik je op ‘mijn account’, te vinden in de rechter bovenhoek op iedere pagina. Wanneer je hierop klikt, wordt je verder geleid naar een pagina waar je gevraagd wordt je gegevens te verstrekken. Registreren is maar één keer nodig. Je ontvangt een bevestigingsemail wanneer je account succesvol is aangemaakt. Zodra je account actief is, kun je inloggen met je email adres en wachtwoord wanneer je onze webshop bezoekt.

Wil je een kijkje nemen in onze showroom? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice.

Levering

Ja, dit is mogelijk. Tijdens het bestelproces kun je tijdens het invoeren van je persoonlijke gegevens een ander afleveradres aan ons doorgeven.

Wij brengen geen bezorgkosten in rekening, voor verzending binnen Nederland, voor bestellingen groter dan Euro 100,00.
Onder de EUR 100,00 worden voor pakketten binnen Nederland € 9,50 in rekening gebracht.

Voor verzending naar Duitsland en België brengen wij € 11,00 in rekening.

Levering vindt altijd plaats binnen 5 werkdagen. Indien wij niet aan deze levertermijn kunnen voldoen, zullen wij vroegtijdig contact met je opnemen.

Wij werken met betrouwbare vervoerders zoals Post NL en DPD. Zeer kleine artikelen kunnen met de post worden verzonden. Je ontvangt hierover bericht.

Mocht je niet thuis zijn op het moment van aflevering, dan laat de vervoerder een bericht achter. Volg deze instructies dan op. In alle gevallen zullen zij een tweede afleverpoging doen. Lukt dit ook niet, dan ontvang je bericht waar je de goederen kunt afhalen.

Open het pakket samen met de koerier: Ontvang je een pakket dat zichtbare schade heeft opgelopen tijdens het transport, dan is het belangrijk dat je het pakket onder voorbehoud in ontvangst neemt of als alternatief het pakket opent onder toezicht van het personeel van de vervoerder. Mocht de inhoud schade hebben opgelopen, dan moet er een schadevergoedingszaak aangemaakt worden met het desbetreffende vervoersbedrijf (meestal PostNL of DPD). Het personeel van het vervoersbedrijf kan je hierbij helpen. Het is belangrijk dat je direct bezwaar maakt over de toestand van het pakket en dat je het pakket onder voorbehoud in ontvangst neemt.

Het is ook mogelijk het beschadigde pakket te weigeren bij ontvangst. Dan komt het pakket retour naar ons voor creditering.

Is de schade niet zichtbaar bij ontvangst, dan kun je nog steeds een schadevergoedingszaak aanmaken. Echter moet je er voor zorgen dat je zo snel mogelijk contact opneemt met het vervoersbedrijf, omdat zij na enkele dagen het beschadigde artikel niet meer vergoeden.

Nee, het is helaas niet mogelijk om een bezorgafspraak te maken. We zijn afhankelijk van de chauffeursroutes van de vervoerders. Wel trachten de vervoerders via de track & trace link zo specifiek mogelijk te zijn omtrent aflevertijden.

Wil je de bestelling graag laten versturen naar een ander land dan Nederland, Duitsland en België? Dit is in de meeste gevallen geen probleem. Neem gerust contact op met onze klantenservice. Zij informeren graag wat de mogelijkheden zijn en wat de bijbehorende tarieven zijn.

Retourneren

Nee, wij produceren voornamelijk gepersonaliseerde producten. Hierdoor kunnen deze niet worden geretourneerd.
Bent je niet tevreden over de bestelling of wordt deze beschadigd of incompleet bij je geleverd? Dan kun je contact opnemen met onze klantenservice. Zij zullen voor een passende oplossing zorgen.

Nee, dit is helaas niet mogelijk. Je dient eerst contact met onze klantenservice op te nemen.

Neem contact op met de klantenservice, dan proberen wij je verder te helpen.

Betalen

Wij bieden verschillende betaalopties aan. Raadpleeg hiervoor onze pagina betalen.

Eigen ontwerp en ideeën

Heb je zelf wat leuks ontworpen en wil je dit door ons laten maken? Dan helpen wij je hier graag mee. Met ons uitgebreide machinepark zou het maar zo kunnen dat wij dit voor je kunnen realiseren. Je kunt hiervoor contact opnemen met onze klantenservice, zij helpen je graag verder.

Kortingscodes en cadeaubonnen

Op onze website kun je aangeven dat je promotie email berichten van ons wenst te ontvangen. Je bent dan op de hoogte van al onze aanbiedingen en promoties.
Je kunt je hiervoor inschrijven via je account op onze website. Als je geen account hebt, kunt je je hiervoor opgeven door je email adres in te voeren op onze wekelijkse nieuwsbrief webpagina. Deze welkomst korting is eenmalig. Klik hier om u aan te melden voor de nieuwsbrief.

Volg ons op Social Media voor eventuele verdere acties waarbij kortingen zijn te verkrijgen.

Je kortingscode dient te worden ingevuld in een veld in het ‘Besteloverzicht’, waarin staat ‘voer je kortingscode in indien je er een hebt’. Klik op ‘toepassen’ om de code door te voeren. Je ziet dan dat de korting van het totaalbedrag rechts wordt afgetrokken. Houdt er rekening mee dat er slechts 1 code per bestelling gebruikt kan worden.

Nee, je kunt slechts 1 code per bestelling gebruiken.: Het is technisch niet mogelijk meerdere codes te verstrekken bij het afronden van je bestelling. Indien je over meerdere kortingscodes beschikt, kun je aparte bestellingen plaatsen en per bestelling een kortingscode gebruiken.

Sommige codes werken alleen bij een minimum aankoopbedrag of zijn beperkt geldig. Let op: het bedrag van je bestelling dient altijd hoger te zijn dan de waarde van je kortingscode. Indien je problemen blijft ondervinden kun je een email sturen naar onze klantenservice.

Overige vragen

Een aluminium wanddecoratie is het beste schoon te maken met een vochtig doekje. Gelieve geen schoonmaakmiddelen gebruiken. In schoonmaakmiddelen kunnen bestandsdelen zitten die de print kunnen aantasten.

Een plexiglas wanddecoratie maakt je het beste schoon met een sopje van warm water en een zachte microvezeldoek. Schoonmaakmiddelen als spiritus en glasreiniger (Glassex) raden wij af, omdat deze de vaste vuildeeltjes (zoals zand en stof) niet oplossen.

Een dibond wanddecoratie is het beste schoon te maken met een vochtig doekje. Gelieve geen schoonmaakmiddelen gebruiken. In schoonmaakmiddelen kunnen bestandsdelen zitten die de print kunnen aantasten.

Nee, we hebben geen fysieke winkel. De productie van onze producten vindt plaats in Hardenberg (Overijssel). Hier beschikken we wel over een showroom. Wil je hier graag een kijkje komen nemen, neem dan gerust contact op met onze klantenservice.

Je kunt bij uw bestelling kiezen voor een bijpassend ophangsysteem. Wanneer je bij plexiglas kiest voor een ophangsysteem, leveren wij afstandhouders inclusief schroeven, pluggen en een inbussleutel. Met deze afstandhouders bevestig je het paneel op een afstand van 15 mm aan de muur. Het paneel komt los van de wand waardoor het lijkt alsof je wanddecoratie zweeft.

Kies je voor afstandhouders, dan wordt de plaat geleverd met vier boorgaten in de hoeken van de plaat. Let er bij het aandraaien op dat je de plaat niet beschadigd.
Selecteer je 'geen opvangsysteem', dan boren we geen gaten in het plaatmateriaal.

Je kunt bij uw bestelling kiezen voor een bijpassend ophangsysteem. Bij dibond kun je een bijbehorend ‘blind ophangsysteem’ bestellen. De beschrijving voor bevestiging wordt met de bestelling meegeleverd.

Je kunt bij je bestelling kiezen voor een bijpassend ophangsysteem. Bij aluminium kun je een bijbehorend ‘blind ophangsysteem’ bestellen. De beschrijving voor bevestiging wordt met de bestelling meegeleverd.

Wij zijn bereikbaar op werkdagen tussen 8:00 en 17:00 uur. Ons telefoonnummer is: 085 – 077 00 20. Zaterdag en zondag zijn wij telefonisch niet bereikbaar.

Wij streven ernaar om binnen 24 uur te reageren. Onze klantenservice is niet geopend tijdens het weekend, dus als je op vrijdag een e-mail stuurt, zal je hoogstwaarschijnlijk de maandag erop antwoord krijgen.

In bepaalde periodes van het jaar, zoals rond Kerstmis of op dagen zoals Black Friday en Cyber Monday,
krijgen we heel veel bestellingen en hebben onze ondersteuningsmedewerkers het erg druk. Houd rekening met langere responstijden in deze periodes.